استخر جکوزی آماده درمانی با تجهیزات طبی داخل آب

جکوزی استخر آماده طبی درمانی

استخر جکوزی آماده درمانی با تجهیزات طبی داخل آب

جهت درمان انواع دیسک کمر و بیماری های مفاصل بوسیله آب درمانی بصورت کاملا آماده و پکیج شده با نصب ساده و آسان

 

برای اولین بار در ایران پکیج آماده استخر و پکیج استخرجکوزی ساخته شده از فایبرگلاس در کشور عزیزمان مشابه نمونه های شرکت های آمریکایی طراحی و تولید شده است که بسیار مورد توجه هموطنان گرامی قرار گرفته است.
لازم به ذکر است این استخر آماده به دلیل تجهیزات اختصاصی بکار رفته در آن نمونه داخلی ندارد و چون امکان وارد کردن نمونه های خارجی نیز به دلایل مشکلات ارزی و نقل و انتقال وجود نداشت لذا این پروژه بصورت کاملا دانش بنیان و با طراحی معکوس نمونه های ساخته شده در کشور آمریکا بصورت کاملا ایرانی و بومی طراحی و تولید شده است.

درمان طبی دیسک کمر و درد مفاصل  و مشکلات ناشی از سکته مغزی به کمک استخر بی پایان چگونه انجام می شود 

استخر بی پایان چیست؟

استخر بی پایان یک استخر شنای جمع و جور و مهندسی شده است که به شما امکان می دهد بر خلاف جریانی مستقیم از آب که توسط پمپ هیدرولیکی مخصوص ایجاد می گردد شنا کنید و این امکان را دارد که برای رسیدن به هر سرعت یا توانایی شنا تنظیم شود.

این بدان معناست که شما می توانید طبق برنامه خود و با سرعت عالی خود شنا کنید.از آنجایی که شما هرگز به انتهای استخر نمی‌رسید، تمرین شما با چرخش‌های منظم مختل نمی‌شود، بنابراین می‌توانید روی درمان طبی و تکنیک آب درمانی خود تمرکز کنید.

همچنین هیچ مسیر شنای شلوغی وجود ندارد که با آن مبارزه کنید و هیچ کس آرامش شما را به هم نزند.

یک گرم کن با سیستم کنترل تمام دیجیتالی با هر سیستم تناسب اندام موجود است تا بتوانید آب را تا دمای دلخواه خود گرم کنید ومحدوده دمای تنظیم شده از 15-40 درجه است ودمای آب هر سیستم تناسب اندام بسته به استفاده فعلی و شرایط سیستم و دمای بیرون ممکن است کمی افزایش یا کاهش یابد.

اندازه پکیج استخر که از جنس فایبرگلاس بوده در  استخرهای بی پایان به این معنی است که در صورت داشتن فضا و دسترسی، می توان آن ها را تقریباً در هر مکانی که دوست دارید نصب کرد، مانند باغ، گاراژ، ساختمان باغ پیش ساخته یا البته فضای باغ شما.

از استخرهای بی پایان بهتر است از بیرون در باغ خود لذت ببرید و آزادی شنا در فضای خود را با سرعت خود داشته باشید.

بخش جادویی در این استخر در چیست!

دستگاه شنای استخرهای بی پایان یک جریان آرام آرام و بدون آشفتگی ایجاد می کند.52 سرعت متغیر که با استفاده از کنترل از راه دور دکمه فشاری کنترل می شود، سطح مهارت یا حرکت هر شناگر را با حداکثر سرعت معادل شنای 100 متر در کمتر از 1:15 دقیقه و کمترین سرعت تنظیم شده 100 متر در 5:30 دقیقه را در بر می گیرد.

استخر بی پایان همچنین برای سایر تمرینات مبتنی بر آب مانند ایروبیک در آب و حتی دویدن در عمق آب بر روی تردمیل آبی مناسب است.

استخر بی‌انتها را می‌توان با جت‌های اختیاری و صندلی‌های آب‌درمانی برای ایجاد اسپای شخصی خود تعبیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *