دیگ بخار فولادی سه پاس فایرتیوب 5 تن معدن طلا

طراحی و ساخت دیگ بخار سه پاس فول وت بک با راندمان بالا تحت نظارت شرکت بازرسی ISQI جهت معدن طلا

دیگ بخار با ظرفیت 5000 کیلوگرم بخار واقعی و عملیاتی تحت نظارت بزرگترین شرکت بازرسی فنی در ایران تولید شد و تحویل خریدار محترم جهت بخاردهی در معدن طلا در استان خراسان جنوبی گردید.

این دیگ بخار سه پاس به دلیل استفاده از آخرین تکنیک های فنی و سطح حرارتی بالاتر از حد معمول با کمک باتجربه ترین تیم فنی طراحی شرکت ISQI، از توان عملیاتی بسیار بالایی برخوردار می باشد و در عمل 1/5 برابر دیگ های بخار رایج تولید بخار دارد.

بالا بودن ظرفیت تولید بخار نسبت به محصولات مشابه با توجه به تجربه عملیاتی نمونه های دیگر مورد استفاده از این محصول در بسیاری از پروژه های بزرگ دیگر از جمله در پروژه گرمایش مخازن نفتی در منطقه گلف اجنسی طبق تجربه تیم فنی عملیاتی به اثبات رسیده است.

نصب و راه اندازی دیگ بخار 5 تن در معدن طلا

استفاده از این دیگ بخار در معدن طلا برای پروسه گرمایش فرآیندی و بصورت بخار زنده بوده که یکی از مراحل مهم در عملیات استخراج است و توان عملیاتی دیگ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

دیگ بخار تولید شده طرح سه پاس فول وت بک بوده که بالاترین راندمان حرارتی را بین طرح های موجود دارد و این امر سبب کاهش چشمگیر 15 درصدی در مصرف سوخت می شود که برای این ظرفیت تولید در یک شیفت کاری متعارف به معنای حدود 3000 الی 5000 لیتر گازوئیل در ماه می باشد.

تجهیزات و تابلو فرمان دیگ بخار بر اساس متعارف ترین برندهای داخلی و خارجی با کیفیت مرغوب می باشد که این امر دریافت خدمات را در شرایط تحریم بسیار ساده و آسان نموده است و انجام سرویس به آسانی انجام می شود.

روکش بویلربخار از ورق های استینلس استیل بوده که در برابر شرایط نامناسب محیطی بویلر روم مانند وجود گازهای خورنده از استقامت بالایی برخوردار می باشد.

کلیه مراحل تولید این محصول تحت نظارت مستقیم تیم بازرسی فنی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بوده و از مواد اولیه مورد تایید و تحت عملیات جوشکاری کنترل شده با آزمون های غیر مخرب انجام شده و در نهایت گواهی و پلاک حین ساخت توسط شرکت بازرسی برای آن صادر گردیده است.

کاربرد دیگ بخار در استخراج طلا

این شرکت آمادگی طراحی و ساخت بویلر و دیگ های بخار در مدل های ذیل را دارد:

1-دیگ بخار سه پاس حرارتی مدل  فول وت بک (Three Passes-Full Wetback)

2-دیگ بخار سه پاس حرارتی مدل سمی وت بک (Three Passes-Semi Wet Back)

3-دیگ بخار سه پاس حرارتی مدل فایرباکس (Three Passes-Fire Boxes)

4-دیگ بخار سه پاس حرارتی مدل درای بک (Three Passes-Dry Back)

5-دیگ بخار دو پاس حرارتی مدل شعله برگشتی وت بک (Two Passes -Reverse Chamber- Wetback)

توجه: باید توجه داشت برخی تولید کنندگان دو پاس شعله برگشتی را به عنوان سه پاس شعله برگشتی به فروش می رسانند که از لحاظ طراحی این طرح به هیچ وجه در رده دیگ های سه پاس قرار نمی گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *