دیگ بخار فوری ژنراتوری 2 تن

*-آسایش و ایمنی بالا در عمل آوری (کیورینگ) قطعات بتنی با بخار به کمک محصولی جدید

خیلی از کارشناسان صنعت تولید قطعات بتنی وقتی صحبت از عمل آوری بتن بوسیله  بخار می شود نگران ایمنی و خطرات ناشی از انفجار دیگ های بخار می شوند و لذا در خیلی از موارد اقدام به جایگزینی روش عمل آوری با متد دیگر می کنند.

اکنون با اطمینان زیاد می توان گفت دیگر نیاز نیست نگران خطرات حاصل از انفجار دیگ بخار باشید و می توانید با کمک محصولی جدید و کاملا بومی این فرآیند را به راحتی در مجموعه صنعتی خود داشته باشید.

این محصول که توانایی تولید بخار با سرعت بالا و بصورت کاملا ایمن را دارد در سال های گذشته پس از طراحی و تولید اولیه و طی مراحل بهره برداری و فرآیندهای عملیاتی توانست علاوه بر رفع نیاز صنعتگران گرامی در خیلی دیگر از کابردهای گرمایشی و تمیزکاری نیز مفید واقع گردد.

از مهم ترین خصوصیات این محصول جدید که با نام ژنراتورهای بخار فوری در سطح وسیعی از صنایع مختلف مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته می توان به مواردذیل اشاره کرد:

  • ایمنی بسیار بالا و ضد انفجار بودن
  • تولید بخار سریع و فوری بدون نیاز به گرمایش اولیه و گرمایش اتلافی در حالت استند بای
  • سرویس و اورهال سریع و آسان
  • نصب و راه اندازی راحت و سریع
  • کاهش تجهیزات کنترلی نصب شده روی دستگاه

 

*-نصب دیگ بخار 2 تن ژنراتوری بخار فوری جهت عمل آوری در صنعت بتن مقاوم

در راستای بکارگیری این محصولات برای تولید بخار در سال های گذشته در سرتاسر کشور عزیزمان، اخیرا گروهی از اساتید و نیروهای متخصص دانشگاه صنعتی شریف در شرکتی دانش بنیان، که موفق به ساخت و تولید نوعی از بتن های مقاوم (با استحکام مکانیکی در حد فولاد) شده اند اقدام به خرید یک دستگاه دیگ بخار ژنراتوری به ظرفیت تولید بخار 2000 کیلوگرم بر ساعت نموده اند.

عمل آوری بتن با بخار – استفاده از بخار در ساخت بتن

لازم بذکر است که بتن های مقاوم تولید شده توسط این شرکت در خیلی از موارد مورد نیاز است و به عنوان نمونه از این نوع بتن می توان برای ساخت دریچه های فاضلاب استفاده کرد که مشکل سرقت این دریچه های آهنی را برطرف می کند

مهمترین دلیل انتخاب این محصول توسط متخصصین محترم ایمنی و مزایای بالای آن به نسبت به انواع دیگ های بخار رایج می باشد.

این گروه دانش بنیان از مدت ها پیش نیاز به دستگاه تولید بخار داشتند اما مهم ترین مشکل آنها نگرانی از انفجار و نا امنی دیگ های بخار مرسوم بود، اما از زمانی که با شرکت صنایع دما بخار مشهد و محصول دیگ بخار فوری ژنراتوری آشنا شدند کاملا خیالشان از بابت ایمنی دستگاه راحت شد.

 

*- از این محصول بیشتر بدانیم:

یکی از بزرگترین مزایای این محصول که ثبت اختراع شرکت صنایع دما بخار مشهد می باشد امنیت صد در صدی و ضد انفجار بودن آن است و با عنایت به اینکه ایمنی در محیط های مسکونی و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا شرکت دما بخار مشهد مفتخر است که پس از سالها تحقیق و بررسی موفق به طراحی و تولید این محصول جدید گردیده و سعی در برآورده کردن این مهم داشته و دارد

لذا این ویژگی محصولات جدید، باعث شده بسیاری از شرکت ها و سازمان های معتبری که به دنبال امنیت در محیط کارشان هستند استقبال گسترده ای از آن داشته باشند.

همچنین از خصوصیات مهم دیگر این محصولات جدید می توان به طراحی سفارشی و تولید مطابق نیاز و خواسته خریداران اشاره کرد که هر شرکت می تواند با توجه به فعالیت خود و نوع و فضای کاری خاص خود اقدام به سفارش محصول نماید.

به عنوان مثال شرکت ایران خودرو و خیلی دیگر از شرکت های خودرو ساز و صنعتی با سفارش چندین دستگاه در طول سال های گذشته از آن برای بحث چربی زدایی در فرآیندهای فسفاته کردن و موارد متنوع به نتایج بسیار خوبی دست پیدا نموده اند.

همچنین در خیلی دیگر از صنایع از جمله چندین شرکت باتری سازی معتبر (از جمله صبا باتری) این محصولات را برای پروسه های گرمایش و کیورینگ در مراحل مختلف تولید به کار می برند.

بکارگیری این محصولات در فواصل انتقال بخار پرفشار یا در کاربردهای تولید بخار تمیز و یا کاربردهای تمیزکاری و ضدعفونی نیز در سطح وسیعی مورد استفاده و در حال بهره برداری در داخل و خارج از کشور می باشد.

همکاری مشهد بویلر در تولید بتن با کیفیت

تعداد تقریبی محصولات ژنراتوری بخار در حال بهره برداری هم اکنون :

  • در حوزه صنایع خودرو ساز جهت چربی زدایی بیش از 10 دستگاه
  • در حوزه صنایع عمل آوری بتن، کابل و باتری بیش از 15 دستگاه
  • در حوزه صنایع گرمایش و پخت بیش از 50 دستگاه
  • در حوزه امور بهداشتی و بخار تمیز  بیش از 10 دستگاه
  • در حوزه های صنعتی و خدمات تمیزکاری با بخار و آبداغ بیش از 1000 دستگاه

دیگ بخار فوری 2 تن دیگ بخار 2 تن ژنراتوری بخار فوری

سفارش دیگ بخار 2 تن طرح واترتیوب

اخیرا گروهی از نیروهای زبده شرکتی دانش بنیان موفق به ساخت و تولید نوعی بتن مقاوم شده اند که مقاومت آن در حد سختی آهن می باشد.

به عنوان نمونه از این نوع بتن می توان برای ساخت دریچه های فاضلاب استفاده کرد که مشکل سرقت این دریچه های آهنی را برطرف می کند

این گروه دانش بنیان از مدت ها پیش نیاز به دستگاه تولید بخار داشتند اما مهم ترین مشکل آنها ترس از بحث انفجار و نا امنی دیگ های بخار مرسوم بود

اما از زمانی که با شرکت صنایع دما بخار مشهد و محصول دیگ بخار فوری ژنراتوری آشنا شدند کاملا خیالشان از بابت ایمنی دستگاه راحت شد.

یکی از بزرگترین مزایای این محصول که ثبت اختراع شرکت صنایع دما بخار مشهد می باشد امنیت صد در صدی و ضد انفجار بودن آن است

ایمنی در محیط های مسکونی و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است و شرکت دما بخار مشهد با طراحی و تولید این محصول سعی در برآورده کردن این مهم داشته و دارد

این ویژگی دستگاه باعث شده بسیاری از شرکت ها و سازمان های معتبری که به دنبال امنیت در محیط کارشان هستند استقبال گسترده ای از آن داشته باشند

از آنجا که این محصول کاملا سفارشی طراحی و تولید می شود هر شرکت می تواند با توجه به فعالیت خود و نوع و فضای کاری خاص خود اقدام به سفارش محصول نماید.

به عنوان مثال شرکت ایران خودرو با سفارش چندین دستگاه در طول سال های گذشته از آن برای بحث فسفاته کردن و چربی زدایی نتیجه خوبی گرفته است.

یا چندین شرکت باتری سازی معتبر نمونه های کوچک تر این محصول را برای پروسه تولید محصولاتشان به کار می برند.

نوعی از طراحی این محصول دارای مخزن بخار مجزا از قسمت تولید بخار است که برای محیط هایی که بخار را در فواصل طولانی تر نیاز دارند قابل انتقال است

نمونه دیگری از کاربردهای مورد استقبال این دستگاه استفاده در بحث فرآوری بتن می باشد.

خرید دیگ بخار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *