همکاری مشهد بویلر در تولید بتن با کیفیت

معرفی دیگ آبگرم ژنراتوری واترتیوب

برای اولین بار اجرای طرح آبگرم ژنراتوری در جهت تولید بتن با کیفیت با همکاری شرکت تکین بتن مشهد

شرکت صنایع دما بخار مشهد در راستای فعالیت های دانش بنیان و تحقیقاتی خود در سال گذشته موفق گردید برای اولین بار در کشور طرح بکارگیری سیستم گرمایش آب به روش ژنراتوری را با همکاری یکی از بزرگترین شرکت های تولید بتن در کشور به انجام برساند.

در طرح مذکور که بصورت مشترک اجرا گردید، با اصلاح فرآیندهای تولید بتن موفقیت های چشمگیری در کیفیت و عمل آوری بتن حاصل گردیده که اجرای این سیستم با روش جدید باعث کاهش چشمگیر تجهیزات مصرفی در کنار افزایش راندمان و سرعت عملکرد فرآیندهای کیورینگ گردید.

در این پروژه مشترک ایجاد سیستم های گرمایشی در زمان انجام فرآیندهای پیچیده عمل آوری بتن در فصول مختلف سال، برای اولین بار در کشور توسط شرکت محترم تکین بتن مشهد به انجام رسید که در نهایت علاوه بر رفع خیلی از مشکلات اساسی در استحکام نهایی بتن های تولیدی، باعث ارتقای کمی و کیفی در خیلی از تولیدات مربوطه شده است.

استفاده از سیستم جدید بجای سیستم های گرمایشی متعارف سبب کاهش هزینه های خرید و نصب تجهیزات در کنار نوآوری و افزایش سرعت عملکرد در گرمایش محصولات گردیده است.

لازم به ذکر است شرکت دما بخار مشهد اولین تولید کننده محصولات ژنراتوری بخار و آبگرم بوده که در این خصوص دارای ثبت اختراع محصولات نیز می باشد.

محصولات ژنراتوری از نوع واترتیوب می باشند که باعث بالا رفتن سرعت تولید گرما می شوند.

عمل آوری بتن با بخار

عمل آوری بتن با بخار

نوع محصول بخار ژنراتوری نیز به صورت موفقیت آمیز در شرکت هایی همچون تجهیز بتن مهدی شیراز به اجرا رسیده است.

این مطلب را هم ببینید:    عمل آوری بتن با بخار

در طی سال های گذشته نیز پروژه های زیادی در خصوص تولید بخار و آبگرم به روش سیستم های ژنراتوری برای خیلی از صنایع انجام شده و در حال بهره برداری می باشند.

از مزیت های ویژه این طرح، افزایش راندمان در کنار کاهش تجهیزات و سرعت عملکرد بالا بوده که در خیلی از پروژه ها خصوصا در سیستم های بخار موضوع ایمنی بالا نیز تکمیل کننده مزایای این سیستم ها به شمار می رود.

همکاری تحقیقی و نوآوری های انجام شده توسط شرکت صنایع دما بخار مشهد، در خیلی از پروژه های تحقیقی و دانش بنیان سبب گردیده این شرکت در کنار تولید محصولات با کیفیت در کشور عزیزمان تحت نظارت فنی بزرگترین شرکت بازرسی فنی کشور (ISQI)، امکان طراحی و تولید خیلی از محصولات را برای اولین بار به انجام برساند و از این طریق به خیلی از صنعتگران خدمات ویژه ای ارائه نماید.

فیلم معرفی شرکت تکین بتن مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *