انفجار و ترکیدن دیگ بخار غیر استاندارد شهرک صنعتی کلات در مشهد

انفجار و ترکیدن دیگ بخار غیر استاندارد شهرک صنعتی کلات در مشهد

با کمال تاسف از این خبر هولناک و ابراز همدردی با بازماندگان کشته شدگان این حادثه مرگبار، مطلع شدیم دیگ بخار غیر استاندارد به ظرفیت اسمی 5 تن تولید شده توسط یکی از فروشندگان غیر مجاز تهران، باعث ایجاد خسارت های هولناک جانی و مالی در یکی از مجموعه های صنعتی واقع در شهرک صنعتی کلات مشهد گردیده است.

در ذیل برخی از تصاویر منتشر شده از این حادثه دلخراش انفجار دیگ بخار ارائه می گردد.

 

دوستان عزیز و گرامی انتشار این خبر انفجار فقط به جهت توجه دادن به خریداران محترم دیگ بخار می باشد تا در زمان خرید این محصول تحقیق و دقت بیشتری انجام دهند.

لازم به ذکر است متاسفانه در سال های اخیر به دلیل بالا بودن هزینه های تولید دیگ بخار استاندارد (که تحت بازرسی حین ساخت شرکت های مجاز و توسط تولیدکنندگان مورد تایید سازمان ملی استاندارد ساخته می شوند)، تعداد زیادی از تولیدکنندگان غیر مجاز دیگ با سوء استفاده از قیمت ها اقدام به تولید و عرضه گسترده انواع دیگ بخار غیراستاندارد با ظرفیت های اسمی و غیر واقعی نمایند.

 

متاسفانه تعداد زیادی از خریداران محترم هم به جهت کاهش هزینه خرید و بدون تحقیق لازم و بررسی دقیق شرایط تولید دیگ بخار، تحت تاثیر ادعاهای مطرح شده توسط این تولیدکنندگان غیر مجاز قرار گرفته و اقدام به خرید می کنند.

دوستان عزیز حادثه دلخراش انفجار دیگ بخار شاید کم اتفاق بیافتد و ما امیدواریم که هیچگاه اتفاق نیافتد ولیکن دقت کنید که این خریدار محترم چه هزینه سنگینی را به خود و دیگران با این خرید بی کیفیت وارد نموده است.

دوستان عزیز هر محصولی را ارزان و بی کیفیت می خرید صاحب اختیار هستید ولی لطفا برای خرید دیگ و بویلر بخار به هیچ وجه این کار را انجام ندهید چرا که برخی هزینه ها از جمله هزینه های جانی قابل جبران نمی باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *