طراحی و ساخت اولین پکیج تریلر صنعتی تولید بخار

طراحی و ساخت اولین پکیج تریلر صنعتی سوپر استیم ژنراتور دائم کار (بخار + جت پرشر فشار بالا+ اینجکشن)

برای اولین بار در کشور مطابق سفارش فنی و درخواست یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی واقع در استان فارس، از سری محصولات سوپر استیم ژنراتور، با کاربری کاملا پرتابل بر روی شاسی تریلر مخصوص طراحی و تولید گردید که این محصول بر اساس کاربرد و عملکرد از امکانات ویژه ای برخوردار بوده و در نوع خود در ایران بی نظیر می باشد.

این محصول بصورت کاملا سفارشی طراحی و تولید گردیده و از مهم ترین عملکردهای منحصربفرد آن، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1- تولید بخار فوری و لحظه ای با ظرفیت کارکرد مداوم و بالا در محل مورد استفاده بصورت بخار خشک و بخار مرطوب

2-عملکرد تولید آبداغ پر فشار، 200 اتمسفری با سیستم مخصوص جت پرشرها (High Jet Pressure)

3- عملکرد ایجاد جت آب 200 اتسمفری با نازل مخصوص پاشش کاردکی

4-سیستم اینجکشن مخصوص بخار جهت ترکیب مواد دترجنت و شیمیایی در فرآیندهای تمیزکاری بخار (Steam Cleaning)

در این نمونه محصول جدید که شرایط اپراتوری و بهره برداری در آن به صورت کاملا سفارشی طراحی و اجرا گردیده، تمام تجهیزات و پایپینگ مورد نیاز برای راه اندازی و بهره برداری دائمی به صورت کاملا پکیج شده، بر روی شاسی تریلی مخصوص مونتاژ و نصب گردیده است.

دستگاه بخار پکیج شده روی تریلیپکیج تریلر صنعتی بخار

این محصول برای کارکرد 24 ساعته و دائم کار طراحی شده به نحوی که شرایط انتقال توسط کشنده خودرو وانت یا لیفتراک و کاربری آسان در راه اندازی و استارت در هر مکانی را برای اپراتورها مهیا می کند، همچنین امکان فیدینگ اتوماتیک آب و سوخت مورد نیاز نیز بر روی پکیج فراهم گردیده است.

این دستگاه به سفارش شرکت فاتح صنعت کیمیا شیراز، جهت انجام پروسه چربی زدایی با بخار خشک (Dry Steam Cleaning) در مبدل های بزرگ صنعتی (Large Heat Exchanger) صورت گرفته که در این پروسه خیلی دقیق مراحل تمیزکنندگی و چربی زدایی با کمک سیستم اینجکشن بصورت یک فرآیند پیوسته در داخل حفره های درونی در مبدل های شل اند تیوب (Shell And Tube)، استفاده می گردد.

همچنین در کاربردهای متنوع لحاظ شده برای این محصول عملیات تمیزکاری به روش پاشش مستقیم و ضربه ای بوسیله بخار تر (Wet Steam) در تمیزکاری سطوح سازه ای و همچنین استفاده از فرآیندهای تمیزکاری جت پرشر (High Jet Pressure Cleaning) جهت سطوح آغشته به آلودگی های ماکرومتری از قبیل اسلگ ها و رسوبات سخت در بدنه ماشین آلات و سازه ها  نیز مورد استفاده می باشد.

این محصول در خیلی از صنایع سنگین از قبیل نیروگاه های تولید برق، معادن، کارخانجات سیمان، کارخانجات نورد، صنایع پتروشیمی، کشتی سازی و در تعمیرگاه های صنایع سنگین از جمله صنایع ریلی و فرودگاهی و بسیاری از صنایع وابسته قابل اسفاده می باشد.

نمونه های قبلی طراحی شده در شرکت صنایع دما بخار مشهد، معدن مس سرچشمه، معدن سنگ آهن سنگان، واحد زرهی سپاه نیشابور، قطار شهری مشهد، در شرکت ایران خودرو، شرکت قالب های صنعتی سایپا صنایع ریلی بهتاش سپاهان و خیلی دیگر از صنایع در حال بهره برداری و استفاده می باشد و این شرکت آماده دریافت هر گونه سفارش و طراحی محصول در این زمینه می باشد.

سفارش و خرید محصول در صفحه دیگ بخار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *